‏نمایش پست‌ها با برچسب سبز. نمایش همه پست‌ها
‏نمایش پست‌ها با برچسب سبز. نمایش همه پست‌ها

۱۳۹۱ تیر ۲۶, دوشنبه

انتقاد تند نماینده ولی فقیه در سپاه از سکوت برخی سرداران در حوادث ۸۸


 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، با انتقاد از برخی فرماندهان و سرداران سپاه در جریان قیام جنبش سبز، مدعی شد: "در شرایط فتنه برخی از سرداران ما بر دهانشان مهر زدند."

به گزارش ایسنا، علی سعیدی در هجدهمین همایش سراسری فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی سپاه پاسداران در مشهد، ضمن ارائه مباحثی در زمینه ولایت فقیه و ابعاد ولایت مداری در افراد مختلف با بیان این پرسش که در شرایط فتنه برخی از سرداران ما بر دهانشان مهر زدند تصریح کرد: این افراد در دوران فتنه چیزی نگفتند و کوتاه آمدند.

وی گفت: باید نوع حرکتهای افراد در ماجرای بنی صدر و قضایای اخیر را اندازه بگیریم و بفهمیم چه کسی ولایتمدارتر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه بعضی از سیاسیون ما در اوج عزت سقوط آزاد کردند، ادعا کرد: بعضی از سردمداران ما در برابر فتنه سکوت کردند و کوتاه آمدند و در اوج عزت سقوط کردند.

وی ادعا کرد: "به سمت ظهور امام زمان حرکت می کنیم و شرایط حساسی داریم . اکنون در حال فتح خیمه معاویه هستیم و باید آستانه صبر مردم را بالا ببریم؛ دشمنان از توطئه دست بر نمیدارند مگر این که شما از مرامتان دست بردارید.

سعیدی با بیان این که جنگ نرم، جنگ اراده هاست، افزود: اراده جمهوری اسلامی برای تحقق ولایت و مبارزه با کفر و شرک و ارتجاع است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین کارها برای ظهور امام زمان کادر سازی و نیروسازی و تقویت ذخایر برای ظهور امام زمان است.

این مقام روحانی سپاه با بیان این که ولایت پذیری بسیار دشوار است ادعا کرد: تشخیص رهبری این است که نیروی دریای سپاه به بندر عباس برود، اما رهبری بنا ندارد چیزی را به فرماندهانشان تحمیل کنند هرچند این تدبیر رهبری است و اینجا تکلیف مدار بودن بسیار مهم است.

نماینده ولی‎فقیه در سپاه همچنین در جمع بسیجیان شهرستانهای نیشابور و فیروزه در هیات امام حسن نیشابور، گفت: ایستادگی رهبری در برابر مستکبران و قلدران به پشتوانه مردم ایران اسلامی است.

علی سعیدی اظهارداشت: درس گرفتن از تاریخ موجب شد که مردم ایران پشت سر سیدعلی خامنه ای بایستند تا وی مظلوم نباشد و حق بماند.

وی گفت: قرآن میگوید مردم از فرزندان آدم و نوح عبرت بگیرید که یکی از آقازادگان خوب و در مسیر حق و دیگری منحرف بوده است.

وی وجود رهبری الهی را یکی از علتهای اصلی پیروزی مردم ایران اسلامی دانست و نسخه علمی جامعه را دین بیان کرد و گفت: پیامبران آمدند تا این نسخه را عملیاتی کرده و با آن جامعه را درمان کنند.

وی علت پیروز نشدن انقلاب حضرت نوح را حضور نداشتن مردم در صحنه بیان کرد و گفت:خداوند پس از آنکه مشاهده کرد مردم به سمت رهبری نمیآیند دستور ساخت کشتی داد و تمام مردم گمراه را عذاب کرد.

سعیدی افزود: ماجرای عذاب قوم و فرزند نوح یک درس برای انسانهای معاصر است که اگر آقازاده ای به جبهه فتنه گران رفت، باید همچون نوح نبی او را رهایش کرد و دنبال او نرفت .

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: در انقلاب موسی ، پیامبر خدا پیروز شد و مردم در اصل انقلاب بوده و پیروز شدند، اما متاسفانه در ادامه انقلاب ضعیف عمل کردند.

سعیدی تاکید کرد: اگر زمانی آمریکا دور تا دور ایران اسلامی را محاصره کرد و شعب ابیطالب ایجاد کرد، باید مردم در سختیها و امتحانات دوام آورده و ایستادگی کنند تا بتوانند مهیای ظهور امام باشند.

۱۳۹۱ خرداد ۱۷, چهارشنبه

نامه تاجزاده به رئیس قوه قضاییه: با پرونده‌سازی و زندان و آزار خانواده، مرعوب نمی‌شوم/ مجبورم نکنید با «ولیّ» شما مکاتبه کنم

فرض کنیم جناح حاکم بتواند در عصر اینترنت و ماهواره و تلفن همراه و هم زمان با بهار عربی دهان منتقدان استبداد دینی و مخالفان «احیای مناسبات شاهنشاهی به نام اسلام» را ببندد و آزادی مطبوعات و نیز اطلاع رسانی آزاد، احزاب آزاد، تجمعات آزاد و انتخابات آزاد را برای مدتی به محاق برد، در آن صورت آیا شاهد گرانی و تورم لجام گسیخته، بیکاری روزافزون، فساد مالی- اقتصادی روبه رشد، تضعیف پایه های تولید و پول ملی و چینی شدن اقتصاد کشور آن هم در دوره درآمدهای طلایی نفت نخواهیم بود؟ آیا بزه ها و نابهنجاری های اجتماعی، فرار سرمایه ها، مهاجرت نخبگان و مهم تر از همه سست شدن پایه های ایمان و اعتقاد و اخلاق جامعه پایان خواهد یافت یا مهار خواهد شد؟!...
سید مصطفی تاجزاده، زندانی سیاسی اصلاح طلب، در نامه ای خطاب به رییس قوه قضاییه، نوشت: فرض کنیم جناح حاکم بتواند در عصر اینترنت و ماهواره و تلفن همراه و هم زمان با بهار عربی دهان منتقدان استبداد دینی و مخالفان «احیای مناسبات شاهنشاهی به نام اسلام» را ببندد و آزادی مطبوعات و نیز اطلاع رسانی آزاد، احزاب آزاد، تجمعات آزاد و انتخابات آزاد را برای مدتی به محاق برد، در آن صورت آیا شاهد گرانی و تورم لجام گسیخته، بیکاری روزافزون، فساد مالی- اقتصادی روبه رشد، تضعیف پایه های تولید و پول ملی و چینی شدن اقتصاد کشور آن هم در دوره درآمدهای طلایی نفت نخواهیم بود؟
این عضو سازمان مجاهدین انقلاب و جبهه مشارکت همچنین در نامه خود به ذکر مواردی از فشارهای ناجوانمردانه بر خانواده خود پرداخت و از صادق لاریجانی پرسید: به راستی با استناد به کدام مواد و موازین قانونی و شرعی، یک شهروند قانون گرا اما منتقد افزون بر تحمل سال ها حبس و حتی بی بهره شدن از حقوق اولیه خود در زندان، باید شاهد محکومیت همسر و محرومیت فرزندانش از حقوق قانونی و بدیهی خود باشد؟ از مبارزان رژیم ستم شاهی بپرسید شاه و دربار و ساواک، همسر کدام یک از مخالفان قانون گرای خود را به چهارسال حبس محکوم کردند و علاوه بر آن، از دو دخترش یکی را ممنوع الخروج و دیگری را ممنوع المعامله نمودند؟! و به شنود تلفنی بسنده نکرده در اطاق خوابشان نیز شنود گذاشتند؟
تاجزاده این رفتارها را در جهت تحقق راهبرد «النصر بالرعب» و تلاش برای ساکت و مرعوب کردن منتقدان سیاست های نادرست جاری در کشور و حکومت مطلقه فردی ارزیابی کرد و هشدار داد: چنان چه سازمان اطلاعات سپاه به جای ۵۰۰ صفحه، ۵۰۰۰ صفحه پرونده علیه این جانب بسازد و دادگاه نمایشی با حکمی فرمایشی چند سال دیگر بر محکومیت زندانم بیفزاید و تمام خویشانم را نیز از حقوق خود محروم کنید، قادر نخواهید بود که مرا از انجام وظیفه انسانی، اسلامی و ملی خود بازدارید و من به یاری خداوند از آن چه حق می دانم دفاع کرده با ارائه چهره ای استبدادی، خشن و ضدحقوق بشر از اسلام و جمهوری اسلامی مقابله خواهم کرد.
وی در پایان نامه خود ابراز امیدواری کرد که لاریجانی در حدی اختیار و آزادگی داشته باشد که موضوع صدور بی دلیل حکم ممنوع المعامله شدن دخترش را حل کند، تا وی مجبور نباشد با “ولی” او مکاتبه کند!
متن کامل این نامه به نقل از نوروز در پی می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای صادق لاریجانی
رئیس محترم قوه قضائیه
با سلام
همان گونه که مستحضرید از سه ماه پیش فرزند این جانب فاطمه سادات تاج زاد بدون ارائه هیچ گونه دلیلی ممنوع المعامله شده و تلاش من برای حل مشکل، از جمله رساندن پیغام به شما بی نتیجه بوده است. بناچار این نامه سرگشاده را برایتان ارسال می کنم:
جناب آقای لاریجانی
به راستی با استناد به کدام مواد و موازین قانونی و شرعی، یک شهروند قانون گرا اما منتقد افزون بر تحمل سال ها حبس و حتی بی بهره شدن از حقوق اولیه خود در زندان، باید شاهد محکومیت همسر و محرومیت فرزندانش از حقوق قانونی و بدیهی خود باشد؟ از مبارزان رژیم ستم شاهی بپرسید شاه و دربار و ساواک، همسر کدام یک از مخالفان قانون گرای خود را به چهارسال حبس محکوم کردند و علاوه بر آن، از دو دخترش یکی را ممنوع الخروج و دیگری را ممنوع المعامله نمودند؟! و به شنود تلفنی بسنده نکرده در اطاق خوابشان نیز شنود گذاشتند؟ تردید ندارم که این اقدامات خلاف قانون و شرع و اخلاق، در جهت تحقق راهبرد «النصر بالرعب» یا «کسب و حفظ قدرت برپایه ترس» انجام می شود و هدف اصلی از این گونه اقدامات از جمله تشکیل پرونده اتهامی جدید علیه زندانیان سیاسی، در ایام حبس، تلاش برای ساکت و مرعوب کردن منتقدان سیاست های نادرست جاری در کشور و حکومت مطلقه فردی است. شما به نیکی آگاهید که مشی و شعار فعالان انتخاباتی و سیاسی بازداشت شده در سه سال گذشته، اجرای کامل قانون اساسی از جمله دو فصل سوم و پنجم آن که بر حقوق شهروندی آحاد ایرانیان تأکید دارد، بوده است.
اما گذشته از آن که عملکرد زندانیان سیاسی قانون گرا که مشی و هدفشان اجرای کامل قانون اساسی و خلاصه نکردن آن در یک اصل و در حقیقت در یک نفر است، بطلان آن راهبرد را به اثبات رسانده است، از جناب عالی می پرسم فرض کنیم جناح حاکم بتواند در عصر اینترنت و ماهواره و تلفن همراه و هم زمان با بهار عربی دهان منتقدان استبداد دینی ومخالفان «احیای مناسبات شاهنشاهی به نام اسلام» را ببندد و آزادی مطبوعات و نیزاطلاع رسانی آزاد، احزاب آزاد، تجمعات آزاد و انتخابات آزاد را برای مدتی به محاق برد، در آن صورت آیا شاهد گرانی و تورم لجام گسیخته، بیکاری روزافزون، فساد مالی- اقتصادی روبه رشد، تضعیف پایه های تولید و پول ملی و چینی شدن اقتصاد کشور آن هم در دوره درآمدهای طلایی نفت نخواهیم بود؟ آیا بزه ها و نابهنجاری های اجتماعی، فرار سرمایه ها، مهاجرت نخبگان و مهم تر از همه سست شدن پایه های ایمان و اعتقاد و اخلاق جامعه پایان خواهد یافت یا مهار خواهد شد؟!
جناب آقای لاریجانی
احتمالا تاکنون متوجه شده اید که چنان چه سازمان اطلاعات سپاه به جای ۵۰۰ صفحه، ۵۰۰۰ صفحه پرونده علیه این جانب بسازد و دادگاه نمایشی با حکمی فرمایشی چند سال دیگر بر محکومیت زندانم بیفزاید و تمام خویشانم را نیز از حقوق خود محروم کنید، قادر نخواهید بود که مرا از انجام وظیفه انسانی، اسلامی و ملی خود بازدارید و من به یاری خداوند از آن چه حق می دانم دفاع کرده با ارائه چهره ای استبدادی، خشن و ضدحقوق بشر از اسلام و جمهوری اسلامی مقابله خواهم کرد. عجالتاً امیدوارم در حدی اختیار و آزادگی داشته باشید که نام دخترم را از فهرست ممنوع المعامله ها خارج کنید تا مجبور نشوم در این زمینه با «ولیّ» آن جناب مکاتبه کنم.
با احترام
سید مصطفی تاجزاده
اوین ۱۸/۲/۱۳۹۱