‏نمایش پست‌ها با برچسب حوادث۸۸. نمایش همه پست‌ها
‏نمایش پست‌ها با برچسب حوادث۸۸. نمایش همه پست‌ها

۱۳۹۱ تیر ۲۶, دوشنبه

انتقاد تند نماینده ولی فقیه در سپاه از سکوت برخی سرداران در حوادث ۸۸


 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، با انتقاد از برخی فرماندهان و سرداران سپاه در جریان قیام جنبش سبز، مدعی شد: "در شرایط فتنه برخی از سرداران ما بر دهانشان مهر زدند."

به گزارش ایسنا، علی سعیدی در هجدهمین همایش سراسری فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی سپاه پاسداران در مشهد، ضمن ارائه مباحثی در زمینه ولایت فقیه و ابعاد ولایت مداری در افراد مختلف با بیان این پرسش که در شرایط فتنه برخی از سرداران ما بر دهانشان مهر زدند تصریح کرد: این افراد در دوران فتنه چیزی نگفتند و کوتاه آمدند.

وی گفت: باید نوع حرکتهای افراد در ماجرای بنی صدر و قضایای اخیر را اندازه بگیریم و بفهمیم چه کسی ولایتمدارتر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه بعضی از سیاسیون ما در اوج عزت سقوط آزاد کردند، ادعا کرد: بعضی از سردمداران ما در برابر فتنه سکوت کردند و کوتاه آمدند و در اوج عزت سقوط کردند.

وی ادعا کرد: "به سمت ظهور امام زمان حرکت می کنیم و شرایط حساسی داریم . اکنون در حال فتح خیمه معاویه هستیم و باید آستانه صبر مردم را بالا ببریم؛ دشمنان از توطئه دست بر نمیدارند مگر این که شما از مرامتان دست بردارید.

سعیدی با بیان این که جنگ نرم، جنگ اراده هاست، افزود: اراده جمهوری اسلامی برای تحقق ولایت و مبارزه با کفر و شرک و ارتجاع است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین کارها برای ظهور امام زمان کادر سازی و نیروسازی و تقویت ذخایر برای ظهور امام زمان است.

این مقام روحانی سپاه با بیان این که ولایت پذیری بسیار دشوار است ادعا کرد: تشخیص رهبری این است که نیروی دریای سپاه به بندر عباس برود، اما رهبری بنا ندارد چیزی را به فرماندهانشان تحمیل کنند هرچند این تدبیر رهبری است و اینجا تکلیف مدار بودن بسیار مهم است.

نماینده ولی‎فقیه در سپاه همچنین در جمع بسیجیان شهرستانهای نیشابور و فیروزه در هیات امام حسن نیشابور، گفت: ایستادگی رهبری در برابر مستکبران و قلدران به پشتوانه مردم ایران اسلامی است.

علی سعیدی اظهارداشت: درس گرفتن از تاریخ موجب شد که مردم ایران پشت سر سیدعلی خامنه ای بایستند تا وی مظلوم نباشد و حق بماند.

وی گفت: قرآن میگوید مردم از فرزندان آدم و نوح عبرت بگیرید که یکی از آقازادگان خوب و در مسیر حق و دیگری منحرف بوده است.

وی وجود رهبری الهی را یکی از علتهای اصلی پیروزی مردم ایران اسلامی دانست و نسخه علمی جامعه را دین بیان کرد و گفت: پیامبران آمدند تا این نسخه را عملیاتی کرده و با آن جامعه را درمان کنند.

وی علت پیروز نشدن انقلاب حضرت نوح را حضور نداشتن مردم در صحنه بیان کرد و گفت:خداوند پس از آنکه مشاهده کرد مردم به سمت رهبری نمیآیند دستور ساخت کشتی داد و تمام مردم گمراه را عذاب کرد.

سعیدی افزود: ماجرای عذاب قوم و فرزند نوح یک درس برای انسانهای معاصر است که اگر آقازاده ای به جبهه فتنه گران رفت، باید همچون نوح نبی او را رهایش کرد و دنبال او نرفت .

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: در انقلاب موسی ، پیامبر خدا پیروز شد و مردم در اصل انقلاب بوده و پیروز شدند، اما متاسفانه در ادامه انقلاب ضعیف عمل کردند.

سعیدی تاکید کرد: اگر زمانی آمریکا دور تا دور ایران اسلامی را محاصره کرد و شعب ابیطالب ایجاد کرد، باید مردم در سختیها و امتحانات دوام آورده و ایستادگی کنند تا بتوانند مهیای ظهور امام باشند.