‏نمایش پست‌ها با برچسب جنگ حتمی،. نمایش همه پست‌ها
‏نمایش پست‌ها با برچسب جنگ حتمی،. نمایش همه پست‌ها

۱۳۹۱ مرداد ۲۷, جمعه

شمارش معکوس» برای آغاز حمله نظامی به ایران و «خواب خرگوشی» فعالین سیاسی … فراخوان وبلاگی نجات کشور

دوستان بحث «حمله نظامی» به ایران جدی است!! طبق آخرین موضع گیری ها و اولتیماتوم های داده شده و بیانات دیگر سیاستمداران دنیا و همینطور تحرکات غرب و جمهوری اسلامی کشور به سمت جنگی خانمان سوز در حرکت است. در این میان و در بین قشر سیاسی ایرانی «خواب خرگوشی » ای حکمفرما است. دادن بونکرهای بتن شکن به اسراییل توسط آمریکا و از همه مهمتر با سقوط بشار اسد به جنگ نزدیک می شویم. خامنه ای هم نتنها عقب نشینی نکرده است بلکه اعلام آماده باش به سران نظامی داده است و این یعنی آغاز یک فاجعه…
بجز تمامی شواهد بالا اخبار حاکی از آنست که بنیامین نتانیاهو اعلام کرده مسولیت افکار عمومی را برای حمله به ایران بر عهده می گیرد و دیگر سیاستمداران اعلام کرده اند تا 12 هفته دیگر زمان باقی مانده برای حمله اسراییل به ایران است. در همین راستا با توجه به نزدیکی بسیار زیاد ایران به غنی سازی 90% همچین مساله ای قوت دو چندان می گیرد. دوستان مسلما با توجه به حظور نمایندگاه کشورهای عدم تعهد در شهریور ماه این امکان وجود دارد که بعد از رفتن آنها یعنی در اواخر شهریور و یا مهر ماه این اتفاق بیافتد و با توجه به زمان باقی مانده و موضع گیری های دو طرف به نظر جنگ اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.
این پیام از طرف عده ای از میهن دوستان و وبلاگنویسان ایرانی است تا در راستای جنگ نا گزیر بهترین و کم هزینه ترین گزینه برای عبور از این مرحله انتخاب شود.ما  از هر گروه و عقیده ای باید گرد هم جمع گردیم تا بنا بر یک حس مشترک که آنهم ایران عزیز و میهن دوستیمان است بهترین راهکار را برای کشور و مردممان فریاد بزنیم. در بین تمامی مسائلی که آنالیز شد بهترین گزینه بازی وبلاگی در جهت » فشار در راستای اتحاد اپوزیسیون » انتخاب شد. به این دلیل که 1. در این مدت زمان کم و خواب خرگوشی اکثریت سیاسیون ایران تنها با اتحاد اپوزیسیون می توان حرکتی ملی راه انداخت تا حول این حرکت ملی مردم بیدار شوند. 2) تنها با تشکیل اپوزیسیون متحد کشورهای غربی ملزم به گفتگو و تعامل با آن می شوند تا اگر مورد حمله قرار گرفتیم از قبل تمامیت ارضی و شرایط دولت موقت ملی از تمامی گروههای سیاسی مد نظر قرار داده شده باشد تا کشور فروپاشی نشود. 3) باید اگر دل و جانمان برای میهنمان می تپد تمام هم و غممان را بروی این موضوع متمرکز کنیم. با تشکیل شورای ملی می توان خسارات وارد بر کشور را تا حد بسیار زیادی کاهش داد و حتی جلوی سو استفاده ج.ا را گرفت. این شورا نقش خواست مردم ایران را بازی می کند و چون از گروههای مختلف باید در آن حظور داشته باشند هدفش تنها مختص به سقوط ج.ا خواهد بود. طبیعتا تشکیل این شورا فقط با فشار ما امکان پذیر است چون تمامی گروههای اپوزیسیون حیاتشان منوط به خواست ملتشان است و نقش فضای مجازی و اتحاد همه ما اینجا شدیدا مهم است. مردمی که اپوزیسیون شان بازیشان بدهند لایق آزادی نیستند. این اپوزیسیون است که باید بر خواست مردمش گردن نهد. دوستان خطر جدی است و باید برای نجات کشور سریعا اقدام کرد. با شروع جنگ ایران ویرانه می شود و اثرات بسیار بسیار مخربی بر جای خواهد ماند. الان وقت اتحاد و همکاری است الان نه زمان دیگر. بعد از این دیر خواهد بود. این فراخوان در راستای اتحاد اپوزیسیون و آگاهی هر چه بیشتر مردم صادر شده است و از تمامی وبلاگ نویسان و فعالین دعوت می شود به این موج بپیوندند.