شما مي توانيد از دست من هم عصباني شويد .. بلند تر و شديد تر از برنامه نود به سرم فرياد بزنيد .. رسمآ تخريب ام کنيد .. و حتي سايت ام رو مسدود کنيد . يا حتي به زندان ام بيندازيد . اما هرگز نمي توانيد عمل توهين اميز ديشب خودتون رو از ذهن و روح بنده و مردم ايران پاک کنيد .. مطمئن هستم در برنامه نودي ديگر .. باز هم به توصيه مشاورانتان عذر خواهي خواهيد کرد ! اما يقين بدانيد مردم ان را ترفندي براي بقاي خودت خواهند دانست .. به عنوان يک نظامي گمنام و دون پايه توصيه مي کنم .. از اين لحن گفتار طلبکارانه دست برداريد .. کلام آخر عرض مي کنم .. عادل فردوسي پور و محمد عاري " بيخود " نکردند . امثال من بيخود و بي جا کرديم { بلا نسبت اصحاب رسانه } که شما رو بزرگ کرديم . از شما بت ساختيم . اگه از همان روزي که لحن ات عوض شد ، صدايت بالا رفت . چهره در مقابل خبرنگاران ترش کردي ، بايکوت ات مي کرديم .. هرگز شاهد چنين گستاخي هاي زننده شما نبوديم . مطمئن باش اگه من جاي فردوسي پور يا آقاي عاري بودم با همون ادبيات خودت حتي رسا تر پاسخ ات رو داده و گوشي رو قطع مي کردم ..
با سلام به خوانندگان وبلاگ :نوشتن وخواندن بالاترین آگاهی, آگاهی آغاز آزادگی است ,آزادگی پشتیبان صداقت و شجاعت است و صداقت و شجاعت راه رسیدن به رهائی است, رهائی من و تو و ما از ظلم ظالمان از... و باز شروع لغزش قلم از ابتدای خط کاغذی سفید به واژه های بی سروته وگاه با سروتهی این چنین سپاس: مدیر و نویسندگان "وطن ما"
۱۳۹۱ دی ۱۴, پنجشنبه
پاسخ به توهين هاي محمد رويانيان در برنامه نود . همان ارزش هايي که نام مي بري به شما اجازه توهين به کسي را نمي دهد !
شما مي توانيد از دست من هم عصباني شويد .. بلند تر و شديد تر از برنامه نود به سرم فرياد بزنيد .. رسمآ تخريب ام کنيد .. و حتي سايت ام رو مسدود کنيد . يا حتي به زندان ام بيندازيد . اما هرگز نمي توانيد عمل توهين اميز ديشب خودتون رو از ذهن و روح بنده و مردم ايران پاک کنيد .. مطمئن هستم در برنامه نودي ديگر .. باز هم به توصيه مشاورانتان عذر خواهي خواهيد کرد ! اما يقين بدانيد مردم ان را ترفندي براي بقاي خودت خواهند دانست .. به عنوان يک نظامي گمنام و دون پايه توصيه مي کنم .. از اين لحن گفتار طلبکارانه دست برداريد .. کلام آخر عرض مي کنم .. عادل فردوسي پور و محمد عاري " بيخود " نکردند . امثال من بيخود و بي جا کرديم { بلا نسبت اصحاب رسانه } که شما رو بزرگ کرديم . از شما بت ساختيم . اگه از همان روزي که لحن ات عوض شد ، صدايت بالا رفت . چهره در مقابل خبرنگاران ترش کردي ، بايکوت ات مي کرديم .. هرگز شاهد چنين گستاخي هاي زننده شما نبوديم . مطمئن باش اگه من جاي فردوسي پور يا آقاي عاري بودم با همون ادبيات خودت حتي رسا تر پاسخ ات رو داده و گوشي رو قطع مي کردم ..
برچسبها:ایران,میرحسین موسوی,کروبی
توهين هاي، محمد رويانيان،برنامه نود،عادل فردوسیپور،پرسپولیس،
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر