"وطن ما" به نقل ازروزنامه خراسان از «کشف اختلاس ۱۵ ميليارد تومانی در بنياد شهيد» خبر داده است.
براساس گزارش این روزنامه يکی از مديران باسابقه اين بنياد متهم است با سندسازی و تقلب ۱۵ميليارد تومان به جيب زده است.
این اختلاس با استفاده از پرداخت حق بيمه افراد تحت پوشش بنياد شهید رخ داده و این مبالغ به حساب ديگري واريز می شده است.
براساس این گزارش این فرد با استفاده از پول هاي اختلاس شده چندين باب خانه خريده است.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر