احمد باطبی جوابی قانع کننده در مورد مراوده با معاون اطلاعات ایران ندارد!!!!
اخیراً گفتگوی محرمانه تلفنی میان "احمد باطبی و حاج حسن جوادی
معاون وزارت اطلاعات" در اینترنت پخش شده است.
... حالا سوآل بنده از "احمد باطبی" که تا قبل از شنیدن این فایل صوتی از
او به عنوان "نماد جنبشهای دانشجویی ایران" در حمله به کوی دانشگاه تهران
(۱۸ تیر ۱۳۷۸) یاد می کردم این است که چرا، و چگونه است که جنابعالی
بعنوان زندانی سیاسی می توانید چنین ارتباط دوستانه ئی با "حاج حسن جوادی"
یکی از جنایتکار ترین شکنجه گران رژیم "جنایتکار جمهوری اسلامی" داشته
باشید؟
جناب احمد باطبی، چرا در جوابیه تان از دلایل رفاقتان با "حاج حسن جوادی
معاون وزارت اطلاعات" توضیح نمی دهید؟ و ضمن اینکه با زرنگی خاصی می خواهید
از جواب دادن طفره دهید! آیا به غیر از این است که شما در ایام زندان
همکاری بسیار نزدیکی با ایشان داشته ئید؟ و تمام نیاز های او و خواست های
دیگر سرکوبگران بازجوی اطلاعات زندان را هم بر آورده باشید؟ آیا منتظر
هستید که یک مرتبه دیگر اینچنین افشاگری هائی توسط "حاج حسن جوادی معاون
وزارت اطلاعات"، در دنیای مجازی انتشار یابد؟ و آیا در صورت چنین اتفاقی،
فرصتی دیگر برای دفاع از خود خواهید داشت؟
اینها سوآلاتی است که می باید هر چه زودتر احمد باطبی نسبت به تمام آنها
پاسخگو باشد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر