عید آمد و ما لختیم
عید آمد و آسمان گریان داریم
چشم نگران و دل بریان داریم
لختیم که اهل ریا قبامان برُدند
عوریم که پیرهن زکلامان داریم
آرزوی باران
عید آمد و اندوه فراوان داریم
چشم ِ نگران به حال ِ ایران داریم
از سیل سی و سه سالهمان قحطی زاد
زانروست که آرزوی باران داریم
عزم عبور
زان ظلم کز اهل ِ دین به ایران داریم
قوت غم و دردِ کهنه بر خوان داریم
چشمی به ستارهای و عزمی به گذار
زین شبکدهء سیاهکاران داریم
این هم ترانه ای ست نوروزی
که همراه با بهترین آرزوها هدیهءنوروزی دوستان باد! ـ
بیداد زمانه را زوالی خوش باد
آزادی و صلح را مجالی خوش باد
سالی نه اگر به شادمانی طی شد
سالی که فرا رسید سالی خوش باد
م.سحر
عید آمد و آسمان گریان داریم
چشم نگران و دل بریان داریم
لختیم که اهل ریا قبامان برُدند
عوریم که پیرهن زکلامان داریم
آرزوی باران
عید آمد و اندوه فراوان داریم
چشم ِ نگران به حال ِ ایران داریم
از سیل سی و سه سالهمان قحطی زاد
زانروست که آرزوی باران داریم
عزم عبور
زان ظلم کز اهل ِ دین به ایران داریم
قوت غم و دردِ کهنه بر خوان داریم
چشمی به ستارهای و عزمی به گذار
زین شبکدهء سیاهکاران داریم
این هم ترانه ای ست نوروزی
که همراه با بهترین آرزوها هدیهءنوروزی دوستان باد! ـ
بیداد زمانه را زوالی خوش باد
آزادی و صلح را مجالی خوش باد
سالی نه اگر به شادمانی طی شد
سالی که فرا رسید سالی خوش باد
م.سحر
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر