با سلام به خوانندگان وبلاگ :نوشتن وخواندن بالاترین آگاهی, آگاهی آغاز آزادگی است ,آزادگی پشتیبان صداقت و شجاعت است و صداقت و شجاعت راه رسیدن به رهائی است, رهائی من و تو و ما از ظلم ظالمان از... و باز شروع لغزش قلم از ابتدای خط کاغذی سفید به واژه های بی سروته وگاه با سروتهی این چنین سپاس: مدیر و نویسندگان "وطن ما"
۱۳۹۱ فروردین ۴, جمعه
شورای ملی سوریه، بیانیه شورای امنیت را ناکافی دانست
در پی تصویب بیانیه ای توسط شورای امنیت سازمان ملل متحد برای پایان بخشیدن به خشونتها در سوریه، شورای ملی سوریه این بیانیه را "ناکافی" دانست.
شورای امنیت سازمان ملل متحد، روز چهارشنبه (۲۱ مارس/ ۲ فروردین) بیانیه سوریه برای پایان بخشیدن به خشونتهای این کشور را به اتفاق آراء تصویب کرد، که در این بیانیه از هر دو طرف درگیر در سوریه یعنی از دولت و اپوزیسیون این کشور خواسته شده، هر چه سریعتر خشونتها را متوقف سازند.
به گزارش خبرگزاری آلمان، شورای ملی سوریه، یکی از مهمترین گروههای اپوزیسیون این کشور بیانیه شورای امنیت سازمان ملل متحد با هدف پایان دادن به خشونتها در سوریه را ناکافی خواند.
شورای ملی سوریه پنجشنبه (۲۲ مارس/ ۳ فروردین) با انتشار بیانیهای خاطرنشان ساخت که تصویب بیانیه غیرالزامآور شورای امنیت سازمان ملل تنها فرصت ادامه عملیات سرکوب معترضان سوری را برای حکومت این کشور فراهم میکند.
شورای ملی سوریه تأکید کرد که "هیچ توافقی" با رهبران حکومت دمشق را مقدور نمیداند و تنها راهکار سیاسی خروج از بحران سوریه را کنارهگیری بشار اسد، از مقام ریاستجمهوری سوریه میداند.
این شورا خواستار تصویب یک "قطعنامه بازدارنده" در شورای امنیت سازمان ملل علیه حکومت سوریه شد.
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر