چند
ثانيه به شروع مراسم نمانده بود که حدود ده نفر از بین جمعیت و همین تعداد
از بیرون شروع به فریاد و شعار دادن کردند! «مرگ بر منافق» «مرگ بر
منافق»، فضای آرام جلسه را بر هم زدند حاضرین به هم نگاه می کردند و متحیّر
شده بودند که منظور از این رفتارهای غیر اسلامی، غیر انسانی و خشن چیست؟
زیرا در حالی که جز عزاداری برنامه ای اجرا نمی شد و حال و هوای جلسه اصلا
سیاسی نبود.
به نام خدای عزیز
سلام و صلوات بر شهیدان مظلوم جنبش سبز.
سلام و صلوات بر زنان و مردان شجاع و آزاده که در بند ظلم و استبدادند.
جناب آقای نوری زاد: همسنگر صبور و وفادار شهیدان دفاع مقدس.
سلام علیکم
ده
شب بود که در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه
السلام،محرم 1388 مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم شرکت می کردم. مراسم
با تلاوت قرآن مجید شروع و با قرائت زیارت وارث و سخنرانی یکی از اساتید
حوزه و دانشگاه و مداحی و روضه خوانی به پایان میرسید.
شب
یازدهم بود مانند شب قبل فضای برگزاری مراسم پر بود از عاشقان سید الشهدا
علیه السلام بنا بود برای یتیمان اباعبد الله علیه السلام و شهدای کربلا
عزاداری کنند. چند ثانيه به شروع مراسم نمانده بود که حدود ده نفر از بین
جمعیت و همین تعداد از بیرون شروع به فریاد و شعار دادن کردند! «مرگ بر
منافق» «مرگ بر منافق»، فضای آرام جلسه را بر هم زدند حاضرین به هم نگاه می
کردند و متحیّر شده بودند که منظور از این رفتارهای غیر اسلامی، غیر
انسانی و خشن چیست؟ زیرا در حالی که جز عزاداری برنامه ای اجرا نمی شد و
حال و هوای جلسه اصلا سیاسی نبود.
مهاجمین
پیراهن مشکی و چفیه بر گردن می گفتند: «امام خامنهای فرموده اند: نباید
لانه منافقین درست شود و هر جا مشاهده کردید خرابش کنید» عزاداران با دیدن
این وضعیت آرام آرام مراسم را ترک کردند و مهاجمین با حرکات غیر انسانی با
شعار «مرگ بر منافق» شروع به تخریب میز و تریبون و امکانات موجود کردند
پرچم های عزاداری که به نام مقدس امام حسین علیه السلام و علمدار کربلا
مزین بود از دیوار کندند و هر کس اعتراض می کرد مورد ضرب و شتم قرار می
گرفت.
پناه
بر خدا شروع کردند به پاره کردن قرآن کریم ، با دیدن این صحنه زشت من
همراه دوستان محل را ترک کردیم بیرون هم سربازان گمنام و بدنام ولی فقیه
جلوی خروجی بانوان ایستاده و شعار می دادند یکی از مهاجمین شروع به فحاشی
نمود و کلمات بسیار رکیک به بانوان محترمه عزادار گفت بلافاصله با صدای
بلند به ایشان اعتراض کردم و گفتم: شما مراسم سید الشهدا علیه السلام را
برهم زدید؛ وسائل عزاداری را تخریت نمودید؛ قرآن مجید را پاره و زیر پا
ریختید و حالا هم به نوامیس بی ادبی و فحاشی می کنید؟!! به قول امام حسین
علیه السلام: «اگر دین ندارید، لااقل آزاد مرد باشید» حرکات شما غیر انسانی
است.
چند
لحظهای نگذشت که فریاد کشیدند «مرگ بر منافق» و بر من هجوم آوردند و مرا
مورد ضرب و شتم قرار دادند و همزمان شعار میدادند: «وای اگر خامنهای حکم
جهادم دهد» و «مرگ بر منافق» من همچنان در زیر مشت ها و لگدها متحیر مانده
بودم که مگر میشود کسی مسلمان باشد و چنین اعمالی داشته باشد؟! و مرا تا
سر کوچه میزدند و می کشاندند.
سرگوچه
تعدادی خودروی نیروی انتظامی یک مینیبوس پر از مأمور به همراه نیروهای
امنیتی برای حفاظت از اراذل و اوباش سربازان فدای رهبر ایستاده بوده
ماموران انتظامی؛ مهاجمین مرا و تعدادی دیگر از عزاداران امام حسین علیه
السلام و دو روحانی دستگیر شده را به اداره اماکن بردند و بعد هم سردار؟!
آمد و گفت: «اینان را به حفاظت ببرید»، ما بازجویی و روانه زندان شدیم به
اتهام اقدام علیه امنیت ملی.
ببینید آقای خامنه ای چه بر سر مملکت و اعتقادات این مردم مظلوم آورده است؟!!
حمله
به مراسم امام حسین علیه السلام که در دوران طاغوت هم سابقه نداشته است؛
در نظام مقدس؟! جمهوری اسلامی با توجیهات غیرشرعی و عقلانی جهت حفظ نظام
«حفظ آقای خامنه ای در قدرت» واجب است!؟
اگر
در این کشور کسی یا کسانی به ساحت مقدس قرآن بی ادبی کنند و آن را پاره
کنند و زیر پا نهند آب از آب تکان نمیخورد ولی یک بت پرست مسیحی در فلان
شهر امریکا قصد توهین به قرآن را دارد با هزینه بیت المال در بوق و کرنا
میکنند و راهپیمایی راه می اندازند و عدهای کفن میپوشند.
آقای نوری زاد! ببینید دستگاه ظلمیه قضائیه تحت امر رهبری را چه بر سرش آورده اند!!
دادستان
انقلاب قم آقای گنجی بنده را بازجویی می کرد و و بیان می داشت: «شما می
دانید متهم به اقدام علیه امنیت ملی هستید». ناراحت شدم و به ایشان گفتم:
شما از خدا نمی ترسید به قول خودتان در کشور شیعه حکومت علی!! ام القرای
اسلام و در شهر مقدس قم آن هم در شب شام غریبان امام حسین علیه السلام یک
عده از خدا بیخبر و اوباش اجیر شده به عزاداری سید الشهدا علیه السلام حمله
می کنند و مجلس امام حسین علیه السلام را بر هم می زنند و هر آنچه را که
در محل عزاداری است تخریب می کنند و قرآن مجید را با بی شرمی تمام و امنیت
کامل پاره پاره می کنند. عزاداران پسر رسول خدا صلی الله علیه را مورد ضرت و
شتم قرار می دهند و به نوامیس آنان فحاشی می کنند و پس از پایان مأموریت
شان با کمال آرامش محل را ترک می کنند! بعد کسانی که مورد حمله آنان قرار
گرفته اند را بازداشت و با اتهام خنده دار اقدام علیه امنیت ملی بازجویی و
روانه زندان می کنند.
بنده به مدت هفت روز به خاطر اعتراض به بی حرمتی به ساحت مقدس امام حسین علیه السلام و جسارت به قرآن مجید اعتصاب غذای خشک کردم.
حکومت
به اصطلاح اسلامی در عکس العمل بعد از کشتار قبل و روز عاشورای مردم بی
دفاع در تهران و شهرستان ها برای فریب مردم متدین شهرها و روستاها چند روز
در صدا و سیما و تمامی روزنامه ها و در بالای منبرها و نماز جمعه تبلیغات
می کنند مبنی بر اینکه عده ای به ساحت امام حسین علیه السلام و روز عاشورا
بی حرمتی و شروع به پای کوبی کردند و سپس برای سرپوش گذاشتن بر جنایات شان و
تحریک مردم، راهپیمایی مهندسی شده حکومتی 9 دی را درست کردند با بی شرمی
اعلام کردند «9 دی حماسه بزرگ حضور مردم».
حکومت و نهادهای تحت امر آقای خامنه ای با صرف بودجه زیاد می خواستند با برپایی 9 دی خون شهیدان مظلوم جنبش سبز را پای مال کنند.
بنابراین
زر و زور و تزویر را در حد اعلا برای فریب مردم به کار بستند. امّا مگر
خون بناحق ریخته شده به سادگی از دامان این حاکمان خودکامه پاک می شود؟؟!
برادر عزیزم: برای افشای چهره واقعی حکومت های معاویه ای به گفتار گوهر بار امیرالمؤمنین (خطبه 109،98) گوش می دهیم:
چنان
به ستمگری و حکومت ادامه دهند که حرامی باقی نماند، جز آن که حلال شمارند و
پیمانی نمیماند جز آنکه همه را بکشنند و هیچ خیمه و خانهای وجود ندارد
جز آنکه ستمکاری آنان در آنجا راه یابد، ظلم و فسادشان مردم را از خانهها
کوچ دهد تا آن که در حکومتشان دو دسته بگریند، دستهای برای دین خود که آن
را از دست دادهاند، و دسته ای برای دنیای خود که به آن نرسیده اند. در
حکومت بنیامیّه هرکس به خدا امیدوارتر باشد، بیش از همه رنج و مصیبت بیند.
(خطبه 109)
پس
در آن هنگام که امویان بر شما تسلط یابند، باطل بر جای خود استوار شود و
جهل و نادانی بر مرکبها سوار و طاغوت زمان عظمت یافته و دعوت کنندگان به
حق اندک و بی مشتری خواهند شد، مردم در دروغ پردازی با هم دوست و در
راستگویی دشمن یکدیگرند، پست فطرتان همه جا را پر می کنند، نیکان و
بزرگواران کمیاب می شوند، حاکمان چون درندگان، تهی دستان طعمه آنان و
مستمندان چونان مردگان خواهند بود، راستی از میانشان رخت بر می بندد و دروغ
فراوان، و اسلام را چون پوستینی واژگونه می پوشند.
آقای نوری زاد شما و خانواده محترمتان را به خداوند عزیز می سپارم.
به امید پیروزی ملت عزیز ایران و نجات از دست حکومت مستبد و خودکامه
بسیجی هشت سال دفاع مقدس و برادر سه شهید حکمت الله، جهانگیر و محمد صادقی
دی ماه 1390
احمد صادقی

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر