میهن: تارنمای کلمه گزارش داد که اعتصاب غذای مهدی خزعلی، پزشک وبلاگنویس، وارد ششمین روز خود شده است.آقای خزعلی که روز دوشنبه با ضرب و شتم شدید ماموران امنیتی ایران بازداشت شده بود، هم اکنون در سلول انفرادی زندان اوین به سر میبرد.
این وبلاگ نویس پیشتر در وبلاگش خطاب به رهبر ایران نوشته بود که می خواهد یکبار در هفته دردها و مشکلات جامعه را به گوش ایشان برساند و ایشان مختار هستند که این درخواست را بپذیرند یا برای پنمین بار او را راهی زندان کنند.
آقای خزعلی پس از انتشار «جنتی نامه» که به مسدود شدن وبلاگاش انجامید، برای پنجمین بار راهی زندان اوین شد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر