دبیرکل فدراسیون جهانی کارگران حمل و نقل، در نامه ای به آیت الله علی خامنه ای، رهبر ایران، نسبت به وضعیت جسمی نامناسب منصور اسانلو و رضا شهابی، دو فعال سندیکایی زندانی در ایران، هشدار داد و خواهان درمان و آزادی سریع این دو شد.
دیوید کاکرافت در نامه خود نوشته است: "این نامه را به نمایندگی از ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار کارگر حمل و نقل در سراسر دنیا و سندیکاهای کارگری آنها، به شما می نویسم تا نگرانی شدیدمان را از وضعیت جسمی منصور اسانلو و رضا شهابی ابراز کنیم."
منصور اسانلو، رئیس و رضا شهابی، عضو هیات مدیره سندیکای شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، هستند که این سندیکا یکی از سازمان های مرتبط با فدراسیون جهانی کارگران حمل و نقل است.
آقای اسانلو از تیر ۱۳۸۶ و آقای شهایب از خرداد ۱۳۸۹ در زندان هستند.
منصور اسانلو روز ۱۱ اردیبهشت برای معالجه بیماری قلبی خود از زندان رجایی شهر به بیمارستانی در تهران منتقل شده است.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر